Inloggen is veranderd

Lees hier wat dit voor jou betekent.

Resultaat 1 - 10 (van 20)

• Beleef de zomer in de bibliotheek! Bekijk details

8 juli 2024

Ook in de zomervakantie is er van alles te beleven in Bibliotheek Katwijk! Van voorstellingen en workshops tot Makersplaets-activiteiten, je zult je niet gauw gaan vervelen.

• Cultuurpartners blij met positief raadsbesluit rondom financiering verbouwplannen Bekijk details

28 juni 2024

De cultuurpartners - Bibliotheek Katwijk, Muziekschool Katwijk en Volksuniversiteit K&O - zijn blij met het raadsbesluit van gisteravond over de financiering van de verbouwplannen van het pand aan het Emmaplein en in de Burgt.

• Doneeractie prentenboeken groot succes Bekijk details

20 juni 2024

Donateurs, bedankt! Dankzij jullie aankoop bij The Readshop Rijnsburg en The Readshop Katwijk kan Bibliotheek Katwijk samen met JES Rijnland straks bijna honderd exemplaren van het prentenboek ‘Kom uit die kraan!!’ uitdelen aan gezinnen van de VoorleesExpress. Samen zetten wij ons in voor de taalontwikkeling van kinderen en dragen wij bij aan het leesplezier.

• BoekStartdag Bekijk details

16 mei 2024

Kom op zaterdag 1 juni naar de BoekStartdag in de Bibliotheek waar de allerjongste bezoekers en hun (groot)ouders een extra hartelijk welkom krijgen. Doe samen met je kindje mee aan leuke activiteiten en ontdek hoe fijn het is om samen met boekjes en taal bezig te zijn. Het wordt een ochtend vol muziek, knutselen en een verhaal dat wordt voorgelezen door de Voorleesprinses. Wees van 10.15 tot 11.00 uur van harte welkom in vestiging Hoornes/Rijnsoever.

• Nieuwe jongerenactiviteiten Bekijk details

7 maart 2024

Bibliotheek Katwijk is de plek waar iedereen welkom is om te komen ontspannen, studeren of om mee te doen aan gave activiteiten. Het nieuwe programmaboekje voor de maanden maart, april mei en juni ligt er weer en ook voor jongeren is er weer van alles te doen. We lichten het graag voor je uit!

• Bezoek de Living Library Bekijk details

7 maart 2024

Op zaterdag 23 maart tussen 13.00 en 16.30 uur verandert bibliotheekvestiging Katwijk aan Zee in een Living Library. In de Living Library lees je geen boeken, maar mensen. Mensen die je in het dagelijks leven niet snel spreekt. Durf jij het aan om je vooroordeel te ontmoeten?

• Joël en Elise winnaars van de lokale ronde van de Nationale Voorleeswedstrijd Bekijk details

8 februari 2024

Hoera! Twee leerlingen van twee basisscholen in Katwijk hebben afgelopen zaterdag 3 februari de lokale ronde van de Voorleeswedstrijd gewonnen. Zij streden samen met 13 anderen in de Verhalenzaal van Bibliotheek Katwijk voor de felbegeerde plek in de regionale ronde.

• Barbiefeestje in de bieb: Expositie ‘Black Barbies’ en workshop Bekijk details

8 februari 2024

Op 9 maart viert Bibliotheek Katwijk van 10.30 tot 12.00 uur Internationale Barbiedag in vestiging Katwijk aan Zee met een knalroze feestje en een Black Barbies expositie van schrijfster Mylo Freeman. Je kunt je ook inschrijven voor de workshop 'Bijzondere Barbies en ontwerp jouw Barbie outfit'.

• Ontmoet Heleen van Royen Bekijk details

1 februari 2024

Heleen van Royen komt naar de Verhalenzaal van Bibliotheek Katwijk aan Zee voor een inspirerend interview over haar nieuwste roman ‘Juice’. Koop nu een kaartje en verzeker jezelf van een plekje op woensdagavond 14 februari 20.00 uur.

• Papa blij maken met Vaderdag? Bekijk details

3 juni 2023

Geef hem een bieb abonnement met 50% korting!

Paginanavigatie