Inloggen is veranderd

Lees hier wat dit voor jou betekent.

Bibliotheek Katwijk zoekt een oproepkracht Publieksdiensten

Gepubliceerd op: 14 oktober 2024 16:34

Vind jij het leuk om op oproepbasis te werken in een van de leukste cultureel-maatschappelijke organisaties van Katwijk? Solliciteer dan als medewerker Publieksdiensten bij Bibliotheek Katwijk!

Wat ga je doen?

• Je bent het gastvrije aanspreekpunt voor onze klanten
  • Je beantwoordt vragen van klanten
  • e schrijft nieuwe klanten in
  • Je ruimt boeken op en houdt de bibliotheek netjes

Wie zoeken wij?

• Je bent een enthousiast en gastvrij persoon
  • Je vindt het leuk om anderen te helpen
  • Je bent oproepbaar van maandag tot en met zaterdag
  • Je vindt het leuk om ook in de avonduren te werken

Per 1 januari 2025 fuseren Bibliotheek Katwijk, Muziekschool Katwijk en Volksuniversiteit K&O: wij gaan samen verder als Planck, het cultuurhuis van Katwijk. Planck is er voor jou, je hele leven lang als wegwijzer in de samenleving. Ontwikkel en inspireer jezelf met een cursus, een boek, muziekles of voorstelling. Stap binnen voor een kop koffie en ontmoet anderen. Bij Planck ben je thuis.

Wat bieden wij jou?

• Een nulurencontract
  • Inschaling volgens CAO Openbare Bibliotheken, schaal 4 min. 1935 max.2645 per maand bij een werkweek van 36 uur.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden conform CAO

Enthousiast?

Enthousiast over deze vacature? We kijken ernaar uit om kennis met je te maken! Stuur je motivatie en CV zo spoedig mogelijk op. Dat mag per e-mail naar Aleid van Zon via avanzon@bibliotheekkatwijk.nl. Voor vragen kun je bellen met : 071 - 406 00 94.