Inloggen is veranderd

Lees hier wat dit voor jou betekent.

BoekStartdag

Gepubliceerd op: 16 mei 2024 13:30

Kom op zaterdag 1 juni naar de BoekStartdag in de Bibliotheek waar de allerjongste bezoekers en hun (groot)ouders een extra hartelijk welkom krijgen. Doe samen met je kindje mee aan leuke activiteiten en ontdek hoe fijn het is om samen met boekjes en taal bezig te zijn. Het wordt een ochtend vol muziek, knutselen en een verhaal dat wordt voorgelezen door de Voorleesprinses. Wees van 10.15 tot 11.00 uur van harte welkom in vestiging Hoornes/Rijnsoever.

Ontmoet de Voorleesprinses

Kom je kennismaken met de Voorleesprinses van Bibliotheek Katwijk? Ze leest de allerleukste verhaaltjes voor. Speciaal voor BoekStartdag koos ze het boek De Kleine Prinses: ik wil een verhaal. Elke avond leest de koning de Kleine Prinses voor het slapen gaan een verhaaltje voor. Maar als de koning weg is voor zijn koninklijke werk blijkt maar weer: zoals papa het doet, zo kan niemand dat! De Kleine Prinses heeft een oplossing bedacht... ze gaat gewoon NIET slapen!

Muziek, knutselen en een speurtocht

BoekStartdag is een onwijs gezellig feestje, want er is naast voorlezen ook muziek en ieder kind kan een mooie kroon knutselen. Voor de ouders zijn er de leukste boekentips, zodat je precies weet welk boek je moet kiezen om gezellig met je kleintje te lezen. Vergeet niet de speurtocht te lopen en ga op zoek naar alle lieve kinderboekfiguren in de bieb.

Gratis lidmaatschap inclusief cadeau

Is jouw kindje nog geen lid van de bibliotheek? Regel een lidmaatschap aan de balie van één van onze bibliotheekvestigingen en krijg er een BoekStartkoffer vol verrassingen bij. Het lidmaatschap is gratis tot jouw kind 18 jaar oud is. Een leven lang leesplezier begint bij de bibliotheek!

Gratis inloop

Je hoeft je niet aan te melden voor de BoekStartdag op 1 juni. Kom gezellig binnenlopen vanaf 10.00 uur. Let op: ouders/verzorgers blijven verantwoordelijk voor hun kinderen tijdens ons feestje. Af en toe worden er tijdens activiteiten foto's of video's gemaakt. Als je daar bezwaar tegen hebt, laat het onze activiteitenbegeleider ter plekke even weten. Je ontvangt dan een sticker van ons zodat de fotograaf je kan herkennen. Meer weten over voorlezen? Kijk dan op boekstart.nl. Of download de BoekStartapp voor boekentips. Zo word jij de beste verhalenverteller!