Resultaat 11 - 20 (van 265)

• Kerstverkoop afgeschreven materialen Bekijk details

4 december 2023

Vlak voor de kerstvakantie verkoopt Bibliotheek Katwijk de afgeschreven materialen. Vanaf vrijdag 8 tot uiterlijk eind december kunnen bezoekers van de bibliotheek weer lekker grasduinen tussen de materialen die niet langer tot de collectie van de bibliotheek behoren.

• Lisa Loeb geeft een lezing in Bibliotheek Katwijk Bekijk details

1 december 2023

Op dinsdag 19 december komt cabaretière en zangeres Lisa Loeb naar Bibliotheek Katwijk om een lezing te geven over haar schrijfdebuut BANG. In BANG laat Lisa zien hoe het is om met een angststoornis te leven: de hilariteit en de ellende ervan. De lezing begint om 20.00 uur in de Verhalenzaal van Bibliotheek Katwijk aan Zee.

• Vier kerst met Bibliotheek Katwijk Bekijk details

1 december 2023

Kerst vier je samen. Daarom heeft Bibliotheek tijdens de donkere dagen van december drie leuke kerstacties bedacht, voor jou én je geliefden.

• Symposium 10 jaar dBos in Katwijk Bekijk details

10 november 2023

We nodigen je van harte uit om aanwezig te zijn bij het Symposium 10 jaar dBos in Bibliotheek Katwijk op 15 november. Tijdens dit Symposium vieren we het tienjarig bestaan van de Bibliotheek op School en dat vieren we graag samen met jou!

• Stem op Bibliotheek Katwijk voor Beste Bibliotheek 2023 Bekijk details

2 oktober 2023

De bibliotheek heeft jouw hulp nodig! Van 2 tot 29 oktober mag iedereen een stem uitbrengen voor de Beste Bibliotheek van het Jaar 2023 en Bibliotheek Katwijk is één van de genomineerden.

• Ken je onze Verhalenzaal al? Bekijk details

28 september 2023

Bibliotheek Katwijk aan Zee heeft sinds begin 2023 een theaterzaal: de Verhalenzaal. Hier organiseren we lezingen, interviews, theatervoorstellingen, optredens, filmavonden en meer!

• Nieuw: Het Werkcafé Bekijk details

24 augustus 2023

Het Werkcafé helpt je in je zoektocht naar werk! Op 7 september opent het Werkcafé in bibliotheekvestiging Hoornes/Rijnsoever. Vanaf dat moment kun je iedere eerste en derde donderdag van 10.00 tot 12.00 gratis terecht met vragen over het vinden van (ander) werk of omscholing.

• Aangepaste openingstijden van de Burgt in Rijnsburg Bekijk details

1 augustus 2023

In de maand augustus zijn de openingstijden de Burgt in Rijnsburg op twee dagen aangepast.

• Crazy Challenge: Bouw de dierentuin van de toekomst Bekijk details

7 juli 2023

Bibliotheek Katwijk organiseert deze zomer weer een gave Crazy Challenge in de Makersplaets van de Hoofdbibliotheek. Op 13 juli én 14 juli van 10.15 uur tot 11.45 uur is de Crazy Challenge: maak met elkaar een bijna echte zoo! Want in dit dierenpark leven geen echte dieren, maar robotdieren. Deze Crazy Challenge is geschikt voor kinderen van 8 t/m 12 jaar.

• ZomerZang in de bibliotheek Bekijk details

7 juli 2023

Zangers en zangeressen, laat je horen, want op 12 juli van 19.30 uur tot 21.30 uur kun je een workshop ZomerZang in Bibliotheek Katwijk volgen! Anjo van Hemert, Zangcoach van Muziekschool Katwijk, gaat samen met jou aan de slag. Aan het eind van de avond kun je een zomers meerstemmig lied zingen.

Paginanavigatie