Ken je onze Verhalenzaal al?

Gepubliceerd op: 28 september 2023 13:01

Bibliotheek Katwijk aan Zee heeft sinds begin 2023 een theaterzaal: de Verhalenzaal. Hier organiseren we lezingen, interviews, theatervoorstellingen, optredens, filmavonden en meer!

Verhalenzaal

De Verhalenzaal is een multifunctionele zaal, uitgerust met goede audiovisuele techniek. Het is een fijne plek om samen te komen. We hebben al heel wat mooie activiteiten georganiseerd, waaronder een lezing van Splinter Chabot, een Living Library, een opruimworkshop van Eefje Sedee, diverse films en meer!

Enkele reacties van onze bezoekers:

"Heel erg genoten, Splinter is een mooie verteller. De ruimte waar we zaten was fijn, leuk zo in de vorm van een interview."

"Informatief en leuk hoe Eefje het presenteerde. Ook de medewerkers maakten gezellig een babbeltje. Gezellig met een bakje, hapje en drankje. Ik wist niet wat ik moest verwachten. Maar vond de interacties leuk. En ik wist niet dat er zo’ n mooie zaal aanwezig was!"

Met dank aan Fonds 1818

Onze Verhalenzaal zou niet tot stand gekomen zijn zonder de hulp van Fonds 1818. Wij willen Fonds 1818 daarom hartelijk bedanken!

• Fonds 1818

• Opening door directeur Jan Klerk