Lisa Loeb geeft een lezing in Bibliotheek Katwijk

Gepubliceerd op: 1 december 2023 11:47

Op dinsdag 19 december komt cabaretière en zangeres Lisa Loeb naar Bibliotheek Katwijk om een lezing te geven over haar schrijfdebuut BANG. In BANG laat Lisa zien hoe het is om met een angststoornis te leven: de hilariteit en de ellende ervan. De lezing begint om 20.00 uur in de Verhalenzaal van Bibliotheek Katwijk aan Zee.

BANG

BANG is geen zelfhulpboek of hallelujaverhaal, dit is de rauwe werkelijkheid. Er zijn nu eenmaal stofjes verkeerd afgesteld in het hoofd van Lisa Loeb, dat had ze zelf liever ook allemaal niet gehad. Maar zelfs als je bang bent, valt er nog behoorlijk wat te lachen.

Aanmelden

Een kaartje voor deze lezing kost €6.50 voor leden en €8.50 voor niet-leden. Speciaal voor scholieren hebben we een scholierentarief van €3,-. De zaal opent om 19.30 uur.

Koop hier je kaartje