Vier kerst met Bibliotheek Katwijk

Gepubliceerd op: 1 december 2023 09:15

Kerst vier je samen. Daarom heeft Bibliotheek tijdens de donkere dagen van december drie leuke kerstacties bedacht, voor jou én je geliefden.

Drie kerstacties

1. De hele maand december mag je een kerstboodschap schrijven op een speciale kerstkaart van de bibliotheek en wie weet win je een gratis abonnement voor iemand anders! Een mooier cadeau is er niet.
  2. En kruip je zelf ook graag weg onder een warm dekentje met een kop dampende chocolademelk en wollige kerstsokken? Laat je dan verrassen door op blinddate te gaan met een boek van de bibliotheek. De hele maand december kun je ingepakte boeken met hints vinden in al onze vestigingen. Zoek een boek dat je aanspreekt, zet hem op je pas en pak het boek uit als je thuis bent.
  3. En alsof dat nog niet genoeg is kun je als lid op vertoon van een geldig volwassenabonnement op woensdag 20 december tussen 15.00 en 16.00 in één van de bibliotheekvestigingen een leuk cadeautasje ophalen. Wees er snel bij, want op = op!