Uw advertentiebanner op website Bibliotheek Katwijk

Bibliotheek Katwijk wil bedrijven en organisaties in de gelegenheid stellen om advertentiebanners op de website van de bibliotheek te plaatsen. De bibliotheek biedt u de mogelijkheid om uw (reclame) boodschap aan een groot publiek over te brengen door middel van een roulerende banner die op de homepage van de bibliotheek te zien is. Het gaat om een banner met uw logo en een doorlink naar uw eigen website, waardoor voor u het aantal bezoekers naar uw eigen site wellicht aanzienlijk zal toenemen.

Wie kunt u bereiken?

Bibliotheek Katwijk is een laagdrempelige instelling met vijf vestigingen, waar veel bezoekers komen. Momenteel zijn er ruim 18.000 leden, ca. 550.000 bezoekers, waarvan 140.000 via de website en 690.000 uitleningen per jaar. Er worden geregeld verschillende activiteiten georganiseerd, zoals tentoonstellingen en lezingen. Activiteiten die veel mensen trekken, publiekstrekkers waarvan u kunt profiteren. De website van de bibliotheek is altijd actueel. De site van Bibliotheek Katwijk is daarom bij uitstek het medium waar uw reclame-uiting in het oog zal springen. Daardoor bereikt u een groot publiek, wat uw bedrijf/organisatie/product direct meer naamsbekendheid zal opleveren. Voor het plaatsen van een fullcolor banner betaalt u slechts € 200,- per jaar. De banner wordt gratis voor u gemaakt op basis van de huidige uitstraling van uw eigen website/logo.

Meedoen aan dit initiatief betekent bovendien steun voor de bibliotheek omdat de vergoeding die de bibliotheek ontvangt het mogelijk maakt om nieuwe projecten, met name op het terrein van innovatie, sneller te realiseren. Uw deelname wordt bijzonder op prijs gesteld. Bij belangstelling om uw reclame-uiting binnenkort op onze website te zien verschijnen, stuur een mail naar: ivanderplas@bibliotheekkatwijk.nl en er wordt snel contact met u opgenomen.