Ontmoet Heleen van Royen

Gepubliceerd op: 1 februari 2024 11:54

foto van heleen van royen

Heleen van Royen komt naar de Verhalenzaal van Bibliotheek Katwijk aan Zee voor een inspirerend interview over haar nieuwste roman ‘Juice’. Koop nu een kaartje en verzeker jezelf van een plekje op woensdagavond 14 februari 20.00 uur.

Wil je weten wat Heleen dreef om 'Juice' te schrijven? Benieuwd naar de verborgen pareltjes in het boek? Mis dan niet het exclusieve interview waarin Bibliotheekmedewerker Carolien van Egmond samen met Heleen van Royen de diepte in gaat over haar schrijfproces, inspiratiebronnen en de unieke verhalen die 'Juice' zo onweerstaanbaar maken.

Over ‘Juice’

De 44-jarige Claire Jansen is een succesvolle artiestenmanager. Ze beschouwt haar artiesten als familie en gaat voor ze door het vuur. Als een van haar jonge talenten het mikpunt wordt van een juicekanaal, bedenkt Claire een gewaagd plan om haar mensen beter te beschermen. Is dit een briljante zet of maakt ze de problemen alleen maar groter?
Volgens recensenten is ‘Juice’ een humorvol boek, dat de tijdgeest op een kritische en vermakelijke manier weergeeft.

Aanmelden

Mis het niet - het wordt een boeiend gesprek! Kaartjes voor dit interview op woensdag 14 februari zijn verkrijgbaar via onderstaande knop of aan de balie van onze bibliotheekvestigingen in Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg. Een kaartje kost €8,50 voor leden, €10,50 voor niet leden en speciaal voor scholieren hanteren we een scholierentarief van €3,- per persoon.

Koop hier je kaartje