Nieuwe jongerenactiviteiten

Gepubliceerd op: 7 maart 2024 11:45

foto van jongeren in de bibliotheek

Bibliotheek Katwijk is de plek waar iedereen welkom is om te komen ontspannen, studeren of om mee te doen aan gave activiteiten. Het nieuwe programmaboekje voor de maanden maart, april mei en juni ligt er weer en ook voor jongeren is er weer van alles te doen. We lichten het graag voor je uit!

Cursus en workshop

Ben je op zoek naar wat meer verdieping en zou je op een leuke manier meer willen leren over filosofie? In maart start de filosofiecursus. In drie avonden leer je meer over filosofen zoals Spinoza en krijg je een exclusieve rondleiding in het Spinozahuis.

Ben je liever creatief bezig? Dan hebben we op 26 maart een nieuwe workshop waarbij je jouw eigen totebag kunt ontwerpen met de vinylsnijder!

Living Library

Op 23 maart strijkt de Living Library weer neer in Katwijk. In de Living Library lees je geen boeken, maar mensen. Interessante mensen die je in het dagelijks leven misschien niet zo snel spreekt. Durf jij het aan om je 'vooroordeel' te ontmoeten?

Schrijversbezoeken

De maanden maart en april staan ook in het teken van toffe schrijversbezoeken: ontmoet niemand minder dan Kluun en Isa Hoes. Kluun komt op 20 maart alles vertellen over zijn boek ‘Help, ik heb een puber!’. Isa Hoes wordt op 17 april geïnterviewd over haar laatste boek, Over Leven, waarin ze een persoonlijk en openhartig verhaal vertelt over de diagnose borstkanker die zij in 2021 heeft gekregen. Voor een gereduceerd scholierentarief mag je op vertoon van je schoolpas voor maar €3,- aanschuiven.

Aanmelden

Meld je aan voor onze activiteiten via onderstaande knop. Ben je in de bibliotheek? Dan kun je ook aan de balie een kaartje kopen.

Koop hier je kaartje