Barbiefeestje in de bieb: Expositie ‘Black Barbies’ en workshop

Gepubliceerd op: 8 februari 2024 08:00

image opening barbiefeestje met mylo freeman

Op 9 maart viert Bibliotheek Katwijk van 10.30 tot 12.00 uur Internationale Barbiedag in vestiging Katwijk aan Zee met een knalroze feestje en een Black Barbies expositie van schrijfster Mylo Freeman. Je kunt je ook inschrijven voor de workshop 'Bijzondere Barbies en ontwerp jouw Barbie outfit'.

Expositie Black Barbies

Schrijver Mylo Freeman is bekend van haar kinderboeken over Prinses Arabella, maar wist je dat ze ook een echte Barbie-expert is? Ze kan je alles vertellen over je favoriete Barbie. Neem een kijkje bij de Black Barbie-expositie die vanaf 9 maart 10.30 uur tot en met eind april te bewonderen is in Bibliotheek Katwijk aan Zee.

Workshop 'Bijzondere Barbies en ontwerp jouw Barbie-outfit'

Mylo Freeman neemt naar aanleiding van de Black Barbie expositie ook een aantal Barbies mee en vertelt over haar verzameling. Neem jij ook je mooiste Barbies mee om te laten zien? Samen tekenen we een geweldige outfit voor Barbie die nog in haar kledingkast ontbrak!

• 10.30 uur: opening van de expositie 'Black Barbies'
  • 10.30 uur tot 12.00 uur: Barbiefeestje met gratis activiteiten (barbie schminktattoo, barbieselfie in decor en kleurplaat maken) en workshop (aparte inschrijving nodig).

Het Barbiefeestje en de expositie zijn gratis te bezoeken en leuk voor alle leeftijden. Voor de workshop moet je je apart inschrijven. Er is geen supervisie vanuit de Bibliotheek aanwezig

Koop hier je kaartje