Nieuw: Makersplaets op Zaterdag

Gepubliceerd op: 3 april 2023 15:27

Vind je het leuk om samen met je (klein)kind een eigen programmeer- of bouwproject te doen? Vanaf april kan dat! Maak in de Makersplaets op Zaterdag samen de leukste bouwsels, leer programmeren met LEGO of ga aan de slag met een 3D-pen.

Hoe werkt het?

Reserveer  een tijdslot voor jou en je (klein)kinderen en kies welke activiteit je wil doen. Je kunt met maximaal drie kinderen komen. In de bibliotheek is een medewerker aanwezig om jullie op weg te helpen met de activiteit. Daarna ga je zelf aan de slag.

Je kunt kiezen uit de volgende activiteiten:

• Bluebot besturen (leuk vanaf 4 jaar)
  • Maak en beschilder een houten bouwpakket (Leuk vanaf 6 jaar). Kom je met meer dan één kind naar deze activiteit? Dan betaal je 5 euro per bouwpakket. Eventuele meerkosten kunnen tijdens de activiteit in de bibliotheek betaald worden.
  • Bouwen en programmeren met LEGO (leuk vanaf 7 jaar)
  • Programmeren met robotje Dash (leuk vanaf 7 jaar)
  • Tekenen met de 3D-pen (leuk vanaf 7 jaar)

Datum en tijden

Er zijn 4 tijdsloten te kiezen. Van 10.15-11.30 uur, 10.30-11.45 uur, 12.00-13.15 uur of 12.15-13.30 uur. Per tijdslot is plek voor één gezelschap. De eerstvolgende Makersplaets op Zaterdag vindt plaats op zaterdag 22 april.

Reserveer hier je tijdslot