Kinderfilmmiddagen in Bibliotheek Katwijk

Gepubliceerd op: 7 april 2023 11:06

Bibliotheek Katwijk had altijd al een woensdagmiddagfilm voor kinderen in het Dorpshuis Valkenburg op het programma staan. Daar komt de vrijdamiddagfilm in de Hoofdbibliotheek bij! Op woensdagmiddag 3 mei van 14.00 tot 15.30 en op vrijdagmiddag 12 mei van 15.30 tot 17.00 uur schittert er weer een leuke Nederlandse animatiefilm over een varkentje op het witte doek. Deze film is geschikt voor kinderen vanaf 6 jaar. Je hoeft geen plekje te reserveren.

Een knorrend varkentje

Babs krijgt van haar opa een varken cadeau. Thuis gelden er drie belangrijke regels voor Knor: hij mag niet in huis, niet in de groentetuin en moet zindelijk zijn. Helaas houdt Knor zich niet aan deze regels, waardoor hij naar een speciale training moet om zich te leren gedragen. Babs probeert hem van alles bij te brengen en tijdens hun avonturen ontwikkelen de twee een hechte vriendschap. Helaas heeft opa toch iets anders in gedachten voor Knor... Hoe zal het aflopen? Dat zie je allemaal op woensdagmiddag 3 mei in het Dorpshuis in Valkenburg of vrijdagmiddag 12 mei in de Hoofdbibliotheek.