Break-in box Archeologie: het geheim van Professor Rövers

Gepubliceerd op: 7 april 2023 11:05

Los jij graag puzzels op? Dan is deze Break in-box Archeologie écht iets voor jou! Ontrafel het geheim van Professor Rövers. Kies een tijdslot en kom op maandag 1 mei naar de Makersplaets in de Hoofdbibliotheek óf op dinsdag 2 mei naar Bibliotheek Rijnsburg en ga aan de slag.

Help jij ons uit de brand? Professor Rövers zou in de bibliotheek een lezing komen geven, maar ze is helaas niet op komen dagen. De professor doet onderzoek naar historische sporen, zoals de Bataafse opstand en de Slag bij Vlaardingen. We hebben wel haar kist met informatiemateriaal hier staan, maar we krijgen hem niet open! Kom jij met je vrienden ons helpen en breek je de kist open?

Break-in box

De Break-in Box is een (mobiele) Escape Room-ervaring waarin deelnemers samenwerken om een reeks uitdagende puzzels op te lossen. Zo kunnen ze een geheimzinnige kist openen en een mysterie ontrafelen. Je breekt dus niet uit, maar in!

Doe je mee?

Help jij ons het geheim van Professor Rövers te ontrafelen? Je kunt op maandag 1 mei op drie verschillende tijdsloten (13.00 - 14.00, 14.15 - 15.15 of 15.30 - 16.30) in de Hoofdbibliotheek meedoen óf op dinsdag 2 mei op twee verschillende tijdsloten (10.15 - 11.15 of 11.30 - 12.30) in Bibliotheek Rijnsburg. Een kaartje kost €3,- per persoon.

Koop hier je kaartje